Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania
wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie
cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.

close

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Kategorie

 

  REKLAMACJA PRODUKTU 
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

Opis procedury reklamacji 

1.     Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a)     pisemnie na adres: ul. Al. Zjednoczenia 3/9/107, 01-829 Warszawa,

b)     w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@odleciane.pl;

2.   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
      a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
      b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
      c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
      d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


4.   Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.